• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Правила участі 2021


1. ХТО МОЖЕ БУТИ АВТОРОМ ПРОЄКТУ?
Автор - член територіальної громади, дієздатний громадянин України віком від 18 років, який у порядку, визначеним «Положенням про громадський бюджет м. Маріуполя», підготував та подав проєкт для фінансування з громадського бюджету, який постійно проживає у межах міста Маріуполь та відповідає одному із таких критеріїв:
- місце проживання особи зареєстровано у м. Маріуполь, що підтверджується паспортом або витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/ довідкою з місця реєстрації;
- особа навчається у м. Маріуполь, що підтверджується студентським квитком;
- військовослужбовці, що проходять військову чи альтернативну службу у м. Маріуполь, що підтверджується відповідною довідкою;
- тимчасово переміщена особа, що підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи у м. Маріуполь.
 
2. ПРОЄКТИ З ЯКИМ БЮДЖЕТОМ МОЖУТЬ БУТИ ПОДАНІ ТА ЯКІ КРИТЕРІЇ ДО ПРОЄКТІВ?
Ви можете подавати:
-          малі проєкти вуличного, квартального, районного значення з бюджетом від 20 000,00 грн. до 300 000,00 грн.
-          великі проєкти міжрайонного, загальноміського з бюджетом від 300 000,01 грн. до 600 000,00 грн.
Проєкти мають відповідати наступним критеріям:
·         можливість реалізації проєкту не більше ніж 12 місяців;
·         спрямований на покращення інфраструктури міста;
·         стосується тільки 1 загальнодоступного  об’єкту, який належить до комунальної власності та який в не передано в користування іншим особам (крім комунальних підприємств, закладів, установ);
·         проєкти які стосуються приміщень комунальних підприємств, установ та закладів повинні бути комплексними, та не можуть передбачати проведення поточних чи капітальних ремонтних робіт лише окремих його елементів (стелі, підлоги, вікон тощо).
В рамках громадського бюджету м. Маріуполя не фінансуються проєкти, які:
- суперечать чинному законодавству України; напрямкам діяльності, визначеним міськими комплексними, цільовими та галузевими програмами;
- передбачають виключно розробку проєктної документації;
- реалізація яких передбачає залучення додаткової штатної чисельності до штату бюджетної установи та постійного її утримання за рахунок коштів міського бюджету;
- носять фрагментарний характер (виконання одного з елементів (кроків) завдання в майбутньому вимагатиме прийняття подальших елементів);
- передбачають ремонт або заміну мереж каналізаційних, водовідведення або водопостачання; роботи з асфальтування автомобільних доріг;
- передбачають поліпшення стану житлового фонду, у т.ч. проведення поточного ремонту під’їздів багатоквартирних будинків;
- мають бути реалізовані на території поза межами компетенції міської ради;
- суперечать діючим програмам міста або дублюють заплановані заходи розпорядників бюджетних коштів, які передбачені цими програмами протягом двох років від дати подання проєкту.
 
3. ЯКІ ІСНУЮТЬ ВИДИ ТА ТИПИ ПРОЄКТІВ?
Проєкти поділяються на два види: освітні та інші. Кожен вид проєктів поділяється на «великі» та «малі» проєкти. Освітні проєкти -  це проєкти, подані автором з обраною категорією «Благоустрій / обладнання закладів освіти», реалізація яких стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних закладів, інших закладів освіти. Інші проєкти - це проєкти, подані автором з обраною категорією «Охорона навколишнього середовища», «Покращення дорожньо-транспортної інфраструктури», «Вуличне освітлення», «Благоустрій/обладнання закладів охорони здоров’я», «Благоустрій/обладнання установ соціального захисту», «Благоустрій/обладнання закладів культури», «Створення зон відпочинку», «Створення спортивно-розважальних майданчиків», «Благоустрій прибудинкової території», «Покращення пляжної інфраструктури», «Інше», реалізація яких не стосується приміщень або територій шкіл, дошкільних закладів, інших закладів освіти.
Малі проєкти – це проєкти вуличного, квартального, районного значення, загальна вартість реалізації яких становить від 20 000,00 грн. до 300 000,00 грн. (без врахування проєктно-кошторисної документації).
Великі проєкти – це проєкти міжрайонного, загальноміського значення, загальна вартість реалізації яких становить від 300 000,01 грн. до 600 000,00 грн. (без врахування проєктно-кошторисної документації). 
 
4. ЯКУ КАТЕГОРІЮ ПРОЄКТУ ОБРАТИ?
Виберіть зі списку, до якої категорії належить проєкт. Цей список також може вам допомогти при під час пошуку ідеї для проєкту.
- Благоустрій прибудинкової території - заходи, спрямовані на посилення громадського порядку, озеленення територій, створення клумб, встановлення лат та урн, благоустрій та освітлення прибудинкової території, безпеку громадян та захист їх власності, у т.ч. запровадження системи відеоспостереження, тощо.
- Покращення дорожньо-транспортної інфраструктури - покращення дорожньо-транспортної інфраструктури міста; покращення стану пішохідних доріг та заїздів; освітлення пішохідних переходів, придбання обладнання для громадського транспорту, удосконалення мережі громадського транспорту; розвиток екологічного громадського транспорту.
- Вуличне освітлення - покращення стану освітлення у місті; заходи, спрямовані на енергозбереження та енергоефективність.
- Благоустрій/обладнання закладів культури - розвиток закладів культурного напряму; реставрація архітектурних пам'яток.
- Створення зон відпочинку - естетичне облаштування міста; озеленення територій; створення та благоустрій парків, скверів, алей, клумб, тощо; інтерактивні карти; мобільні додатки щодо міської інфраструктури, облаштування зон wi-fi.
- Створення спортивно-розважальних майданчиків - створення та облаштування дитячих майданчиків, спортивних майданчиків, розвиток закладів спортивно-оздоровчого напряму; популяризація спорту та здорового способу життя.
- Покращення пляжної інфраструктури - розвиток пляжної інфраструктури; благоустрій та облаштування пляжів міста.
- Охорона навколишнього середовища - майданчики для вигулу та тренування тварин; запобігання та ліквідація забруднення навколишнього середовища; утилізація відходів; охорона природних ресурсів; поліпшення якості питної води.
- Благоустрій / обладнання закладів освіти - облаштування установ позашкільної, шкільної та вищої освіти; придбання обладнання, у т.ч. запровадження системи відеоспостереження, пожежної охорони; благоустрій територій закладів освіти; підтримка інноваційних методів освіти та виховання зростаючого покоління; створення умов для нарощування інтелектуального потенціалу населення.
- Благоустрій/обладнання закладів охорони здоров’я - розвиток медичної інфраструктури; придбання медичного обладнання; покращення доступу до медичних установ та доступності отримання медичних послуг; організація заходів, направлених на ранню діагностику та профілактику захворювань; пропагування здорового способу життя.
- Благоустрій/обладнання установ соціального захисту - розвиток закладів соціального спрямування; забезпечення вільного доступу інвалідів до об’єктів, закладів і заходів міста.
- Інше - проєкти, що не відносяться до вищезазначених категорій.
 
5. СКІЛЬКИ ГРОШЕЙ ВИДІЛЕНО НА БЮДЖЕТ УЧАСТІ В ЦЬОМУ РОЦІ?
Загальний обсяг видатків, що планується спрямувати на реалізацію проєктів в 2022 році становить до 1,0% від затвердженого розміру бюджету розвитку м. Маріуполя, але не менш ніж 7 000 000 грн. Проєкти поділяються на два види: освітні та інші. На «Освітні» проєкти виділяється не більше 50% загального обсягу громадського бюджету м. Маріуполя. Кожен вид проєктів поділяється на «великі» та «малі» проєкти, з яких на малі проєкти – виділяється 60% від коштів виділених на вид проєкту які рівномірно розподіляються по районах міста (15% загального обсягу громадського бюджету м. Маріуполя на кожен район) та на великі виділяється 40% від коштів виділених на вид проєкту.
 
6. СКІЛЬКИ ГОЛОСІВ ПІДТРИМКИ МЕНІ ПОТРІБНО ЗІБРАТИ ЗА ПРОЄКТ, ЩОБ ВІН БУВ ПРИЙНЯТИЙ ДО РОЗГЛЯДУ?
Для малих проєктів - 25 голосів, для великих - 50 голосів.
 
7. ЯК ЗІБРАТИ ГОЛОСИ ПІДТРИМКИ?
При електронному поданні автор проєкту обирає один з двох варіантів збору підписів мешканців міста, що підтримують проєкт: паперовий збір або електронний збір.
Паперовий збір – у розділі «Бланки для завантаження» завантажте «БЛАНК-ЗАЯВУ ПРОЄКТУ ТА ПІДПИСНИЙ ЛИСТ_2021» для подання через ЦНАП, або «ПІДПИСНИЙ ЛИСТ_2021» для подання через сайт. Роздрукуйте. Поясніть свою ідею (у будь-якій формі) своїм друзям, родичам, сусідам. Якщо вони згодні підтримати вашу ідею, попросіть їх підписатися на бланку. Людина, що підписує, має вказати ПІБ, адресу, контактний номер телефону і поставити підпис. Бланк заповнюється від руки. Число підписів, необхідне для подання проєкту має бути не меншим за 25 для малих проєктів та 50 для великих проєктів. Коли необхідну кількість підписів отримано, відскануйте / сфотографуйте заповнений бланк і додайте його до проєктної заявки.
Електронний збір – передбачає, що підписи підтримки за всі проєкти будуть збиратись в системі. Для цього користувач буде повинен авторизуватись одним з наявних способів  і натиснути кнопку «Підписатися» на сторінці проєкту. Кількість днів на збір електронних підписів становить 14 календарних днів.
 
8. ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ДЛЯ ПОДАННЯ ПРОЄКТУ ЧЕРЕЗ ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ?
Для подання проєкту в паперовому вигляді його автору необхідно заповнити бланк-заяву встановленого зразка (у розділі «Бланки для завантаження» завантажте «БЛАНК-ЗАЯВУ ПРОЄКТУ ТА ПІДПИСНИЙ ЛИСТ_2021»), до якого для сканування (у форматі jpg, pdf) додаються:
1. Оригінали документів, що посвідчують особу(фізичні особи):
- паспорт (з реєстрацією проживання у межах міста Маріуполь);
-  ідентифікаційний код;
- документ з позначенням постійного проживання, роботи, навчання, служби чи ін. у місті Маріуполь (якщо адресою реєстрації є не м. Маріуполь);
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для тимчасово переміщеної особи за умови її постійного проживання на цей період у місті).
2. Додаток встановленого зразка зі списком осіб, які відповідають критеріям, визначеним у пункті «Одержувач адміністративної послуги» та які підтримують реалізацію цього проєкту (у форматі jpeg,pdf):
- у разі подання малого проєкту - необхідно подати список з 25 таких осіб з їх підписами;
- у разі подання великого проєкту - необхідно подати список з 50 таких осіб з їх підписами.
3. Якщо в проєкті локація земельної ділянки чи об’єкту не відноситься до конкретної адреси, автору проєкту необхідно додати схематичну карту з розташуванням та приблизною площею об’єкту.
4. Додатки з іншою інформацією (у разі необхідності):
- фото (в форматі png, jpeg, jpg)
- розрахунок бюджету (в форматі xls, .xlsx, .pdf, .jpeg, .doc, .docx)
- додаткові документи, креслення, схеми (в форматі doc, docx, xls, xlsx,ppt, jpg, gif, png, pdf, txt)
Максимальний обсяг кожного файлу – до 10 мб.
 
9. ЯКИМ ЧИНОМ МОЖЛИВО ПІДТРИМАТИ АБО ПРОГОЛОСУВАТИ ЗА ПРОЄКТ?
Ви можете проголосувати:
-          з комп'ютера, реєструючись за допомогою банківських карток  вашого банку - обравши метод Privat BankID або ЕЦП -  обравши метод Privat BankID;
-          у Центрах надання адміністративних послуг (необхідно заповнити паперовий бланк).
Для голосування за проєкт у Центрах надання адміністративних послуг необхідно заповнити бланк встановленого зразка (у розділі «Бланки для завантаження» завантажте «БЛАНК ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ_2021 (подання через ЦНАП»), до якого для сканування (у форматі jpg, pdf) додаються:
Оригінали документів, що посвідчують особу (фізичні особи):
- паспорт (з реєстрацією проживання у межах міста Маріуполь);
- документ з позначенням постійного проживання, роботи, навчання, служби чи ін. у місті Маріуполь (якщо адресою реєстрації є не м. Маріуполь);
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для тимчасово переміщеної особи за умови її постійного проживання на цей період у місті).
 
10. ЗА СКІЛЬКИ ПРОЄКТІВ МОЖЕ ПРОГОЛОСУВАТИ ЛЮДИНА?
За 1 малий проєкт та за 1 великий у кожному році.
 
11. ЯКА МАКСИМАЛЬНА ТРИВАЛІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ?
Проєкт має бути реалізований не більше ніж за 12 місяців: з 1 січня по 31 грудня 2022 р.
 
12. ЯКІ ТЕРМІНИ ПОЧАТКУ І ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ПРОЄКТІВ?
1 – 31 травня 2021 р.
 
13. ЯКІ ТЕРМІНИ ЕКСПЕРТИЗИ І ДООПРАЦЮВАННЯ ПРОЄКТІВ?
1 червня – 30 вересня 2021 р.
 
14. ЯКІ ТЕРМІНИ ПОЧАТКУ І ЗАВЕРШЕННЯ ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТИ?
1 жовтня – 21 жовтня 2021 р.
 
15. ЯКІ ТЕРМІНИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОЄКТІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ?
22 жовтня –листопад 2021 р.
 
Детальніше про те, як працює:
·          BankID: https://bankid.org.ua/
·          ЕЦП: https://acsk.privatbank.ua/